SELAMAT DATANG

...SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SEKOLAH KEBANGSAAN SLIM VILLAGE. SILA HUBUNGI KAMI MELALUI TALIAN 05-4527387 ATAU E-MEL sk_slimvillage@yahoo.com UNTUK SEBARANG PERTANYAAN. TERIMA KASIH...

Monday, February 23, 2009

Sukaneka SKSV

Berikut dipersembahkan beberapa lagi gambar yang sempat di'snap'..
semasa Sukaneka dan Tarik Tali Pusingan Awal...
untuk tatapan pengujung blog alternatif
SKSV0029.blogspot.com



A: Bila nak mula ni? dah lama kami menunggu..
B: Excited nya nak lari bawa gelong rotan ni...
C: Dekat sangat ni.. x sempat nak speed nanti.. dah tamat.



A: Macam ni ke pegangnya??
B: Baju merah..escort.. baju putih.. pengiring.. vest.. wakil JPN (kunun2)
C: Sedia? Ok.. Smile.. SNAP!
D: Vroomm... vroommm... (eh! mana ada enjin daa...)



A: Kita nak tarik tali... tangan kena lentik macam ni!
B: Pinggang pun kena jaga..
C: Murid perempuan senang je lentik tangan... tapi tarik tali, menang ke??
D: Pengadil Tarik tali yang sangat adil... Adil ke?



A: Team Rumah Biru
B: Team Rumah Merah
D: Team Rumah Biru (P)


A: Macam salah je kaki org di depan tu?
B: Gaya tu...
C: Mu ni.. pegang molek gak! Supa toksir masuk jah!
D: Game ni.. kita letgo je.. lagipun pun.. mata kita dah banyak..

2 comments:

FirJah said...

wah meriahnya hari sukan..sek kami tak pernah merasa hari sukan coz padang hanya sekangkang kera. kami hanya merasa larian pantai & sukaneka jer..anyway tahniah atas kejayaan mengadakan hari sukan dgn meriahnya...

GPI SKSV said...

Salam..
pembetulan.. belum sukan lagi.. itu baru Sukaneka dan tarik tali pusingan awal...

Sukan akan berlangsung pada SABTU 28 Feb. 09.

Harap maklum..


ShoutMix chat widget